Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku z podjazdem i z windą, pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Archiwum składa się z dwóch oddzielnych pomieszczeń. Są one usytuowane na tej samej nieruchomości ale w odrębnych budynkach, oddalonych od głównej siedziby: jeden ok.10m drugi około 100m. Pomieszczenia archiwum są ogrzewane ale stosunkowo chłodne w okresie zimowym. Praca przy sztucznym oświetleniu. Częste wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające na rozwożeniu dokumentów oraz wysyłania korespondencji. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
  • porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
  • wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
  • przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie
  • przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz do osób fizycznych
  • prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
  • zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
  • uzupełnianie obowiazujacych rejestrów
  • inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów i innych organów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • dobra organizacja pracy
  • dokładność, samodzielność i sumienność
  • znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)

Oferujemy

  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert