Mitsubishi Electric Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Specjalista/ Specjalistka ds. obsługi klienta skandynawskiego

  • Balice, małopolskie pow. krakowski

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Jesteśmy Mitsubishi Electric Europe B.V., oddziałem w Polsce, częścią renomowanej międzynarodowej korporacji z ponad stuletnią historią innowacji i doskonałości. Nasza podróż rozpoczęła się w 1921 roku w Japonii, gdzie staliśmy się liderem w rozwijaniu myśli technicznej i wprowadzaniu na rynek przełomowych produktów. Dziś, z główną siedzibą w Balice, Polska, kontynuujemy misję wykorzystywania naszych technologii do codziennego przyczyniania się do rozwoju społeczeństwa. Specjalizujemy się w szerokim spektrum dziedzin - od automatyki przemysłowej, poprzez technikę satelitarną i kosmiczną, aż po technologie komunikacyjne i informacyjne. Nasze produkty i rozwiązania, takie jak sterowniki PLC, CNC, przetwornice, panele operatorskie, roboty przemysłowe, czy aparatura niskiego napięcia, są synonimem najwyższej jakości i innowacyjności. Jesteśmy dumni, że nasze biura i zakłady można znaleźć na całym świecie, co świadczy o naszej międzynarodowej obecności i zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci. Nasze zaangażowanie w tworzenie nowych technologii jest nieustające. Jesteśmy pionierami w branży, a nasza praca przekłada się na realne rozwiązania, które ułatwiają życie i pracę ludzi na całym świecie. W Polsce, nasz oddział nie tylko dostarcza zaawansowane technologicznie produkty, ale także oferuje wsparcie techniczne, szkolenia i serwis, aby nasi klienci mogli w pełni wykorzystać potencjał naszych innowacji. Jako Mitsubishi Electric, zawsze stawiamy na rozwój i doskonalenie. Nasze podejście do biznesu opiera się na zaufaniu, jakości i odpowiedzialności. Dążymy do tego, aby każde nasze działanie było krokiem naprzód w kierunku lepszej przyszłości dla wszystkich. Zapraszamy do współpracy i bycia częścią naszej nieustającej podróży ku doskonałości.

Specjalista/ Specjalistka ds. obsługi klienta skandynawskiego


Twój zakres obowiązków

  • Budowanie dobrych i długofalowych relacji z Klientami z grupy skandynawskiej
  • Profesjonalna obsługa Klientów oraz zapewnienie wsparcia i niezbędnych informacji w odpowiedzi na pojawiające się pytania
  • Monitorowanie realizacji zamówień
  • Potwierdzanie ofert, zamówień z działami handlowymi w Szwecji oraz Norwegii
  • Bezpośredni kontakt z centralą firmy
  • Ścisła współpraca z magazynem i firmą spedycyjną w Niemczech
  • Współpraca z działami wewnątrz organizacji w całej Europie

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub w trakcie studiów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w realizacji zadań i inicjatywa
  • Komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami firmy
  • Nastawienie na pracę zespołową, dynamika i entuzjazm w działaniu
  • Znajomość obsługi programów MS Office w szczególności MS Excel
  • Znajomość oraz doświadczenie w pracy w systemie SAP
  • Doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji, świetny zespół, który ceni sobie miłą i pozytywną atmosferę w pracy,
  • Wyjazdy służbowe do Szwecji / Norwegii
  • Szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Kontakt z międzynarodowym środowiskiem biznesowym na co dzień i możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języków obcych
  • Karta lunchowa
  • Bogaty pakiet benefitów

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 15 dni temu)
Powrót do listy ofert