• Wrocław, dolnośląskie

Inny

Umowa o pracę

Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Zakres obowiązków

  • Team Management - assigning tasks, execution of members performance, KPI analysis, training, and support
  • Team building activities
  • Introduction of initiatives regarding process improvements and projects for the PTP team
  • Validate invoices, travel and expenses claims in an accurate and timely manner
  • Deal with internal and external vendor queries
  • Support for internal and external audit
  • Analyzing existing processes, seeking for possible improvements and standardization, propose solutions
  • Take part in cross trainings to understand processes and support certain roles as a backup
  • Ensure Accounting principles, group accounting standards, internal controls compliance
  • Manage effective business relations with stakeholders, partners and peers
  • Partner the BU/country and the Headquarter providing necessary analysis for decisiveness processes
  • Consistently delivering as per Performance Level Agreement and business requirements
  • Create a Standard Operating Procedure (SOP) manual for accounting policy and regulations, and support for roll out reconciliation procedures

Wymagania

  • Experience as a leader/supervisor/back up TL/PTP SME/coordinator
  • Fluent English (at least B2)
  • German will be a key plus
  • At least 2 years of experience in Accounts Payable
  • Experience in working within global center (SSC/GBS/BPO)
  • Knowledge of any ERP system (here SAP) will be a significant plus
  • Customer centric mindset and effective communication

Oferujemy

  • Hybrid model (3x a week from the office)
  • Private medical care
  • Multisport card
  • Annual bonus
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Michael Page Finance & Human Resources 40-007 Katowice Uniwersytecka 13, NIP: 5252345586 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 13 dni temu)
Powrót do listy ofert