Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej Urzędu

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Kontakty zewnętrzne:

kilka razy w miesiącu: kontrahenci Urzędu w celu wyjaśnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków

kilka razy w roku: inne jednostki administracji publicznej w celu rozwiązania bieżących problemów i wątpliwości związanych z ewidencją księgową oraz klasyfikacją budżetową

Praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.

  • obsługa księgowa rachunków bankowych Urzędu oraz sporządzanie poleceń przelewu w systemie bankowości elektronicznej
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentacji finansowo–księgowej, dekretacja dokumentów oraz ewidencja dowodów księgowych w systemie finansowo-księgowym
  • sporządzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw związanych z prowadzoną ewidencją oraz współpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie
  • rejestracja wniosków o wyrażenie zgody na realizację zamówienia publicznego oraz projektów umów, sporządzanie i księgowanie wewnętrznych dowodów księgowych dotyczących zaangażowania wydatków budżetowych, wynikających z zawartych umów oraz innych zdarzeń gospodarczych według potrzeb oraz wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian
  • sporządzanie sprawozdań, rozliczeń i raportów, w zakresie spraw związanych z prowadzoną ewidencją
  • uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków
  • realizacja obowiązku przedkładania danych w zakresie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i dokumentacji planistycznej w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR 3.0.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca/staż w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów z zakresu rachunkowości i zasad rachunkowości budżetowej. Umiejętność obsługi programów biurowych w tym w szczególności edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego. Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zespołowej, dobra organizacja pracy własnej. Dokładność, systematyczność, odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenia zawodowego
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości
  • znajomość programów z zakresu obsługi finansowo – księgowej
  • praca/staż w obszarze finansowo – księgowym w administracji publicznej

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Powrót do listy ofert