Referent ds. orzecznictwa

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim
  • Mińsk Mazowiecki, mazowieckie pow. miński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, bezpośredni kontakt z klientem, wykonywanie zadań pod presją czasu oraz w warunkach narażenia na stres;
  • budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
  • prowadzi postępowania administracyjne dotyczące obiektów i robót budowlanych
  • opracowuje w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projekty decyzji, postanowień i pism
  • prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania
  • przygotowuje nakazy dla właścicieli lub zarządców
  • przygotowuje projekty zawiadomień do Prokuratury o popełnieniu przestępstwa, określonego przepisami prawo budowlane
  • prowadzi postępowania egzekucyjne o charakterze niepieniężnym wynikające z wydanych rozstrzygnięć
  • przygotowuje tytuły egzekucyjne do Urzędów Skarbowych
  • kompletuje i porządkuje akta zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
  • przyjmuje interesantów celem udostępniania akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie odpowiedzi

Wymagania

  • wykształcenie: średnie techniczne budowlane lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 miesięcy doświadczenia zawodowego administracja publiczna lub stanowisko o podobnym zakresie zadań w okresie ostatnich 2 lat.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i sumienność
  • znajomość programów MS WORD i EXCEL
  • znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne, budowlane, prawnicze
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracja publiczna lub stanowisko o podobnym zakresie zadań w okresie ostatnich 2 lat.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert