Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 19.04.2024

Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

  • Wykonuje czynności związane z archiwizacją teczek spraw w celu zdania do archiwum, przygotowuje korespondencję w celu przekazania jej do wysyłki, sporządza kopie dokumentów w celu dołączenia ich do teczek
  • Prowadzi pod nadzorem przełożonego postępowania odszkodowawcze w I instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: ustalającej odszkodowanie za nieruchomości, szkody powstałe na nieruchomościach, wygaszającej lub ustanawiającej trwały zarząd lub zarząd na nieruchomościach objętych inwestycjami infrastrukturalnymi celem przedłożenia kierownikowi oddziału
  • Wykonuje pod nadzorem przełożonego projekt podziału dotacji dla starostów i przygotowuje projekty pism w celu uruchomienia środków (po akceptacji kierownika i dyrektora i we współpracy z Wydziałem Finansów i Budżetu) w celu finansowania kosztów sporządzenia operatów szacunkowych
  • Przygotowuje pod nadzorem przełożonego dla potrzeb Wojewody, Dyrektora Generalnego, Dyrektora Wydziału projekty sprawozdania, oceny, analizy i bieżące informacje o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych
  • Przygotowuje pod nadzorem przełożonego projekty odpowiedzi na skargi i wnioski kierowane do Wojewody i Wydziału w celu wyjaśnienia zgłoszonych zarzutów
  • Pod nadzorem przełożonego opisuje faktury, zamawia środki na ich uruchomienie (TREZOR) oraz sporządza noty księgowe w celu realizacji płatności za sporządzone operaty szacunkowe

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przemysłowych
  • Umiejętności niezbędne: obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office, obsługi komputera i urządzeń biurowych, stosowania prawa w praktyce
  • Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustaw: o drogach publicznych
  • Umiejętności dodatkowe: redagowania pism urzędowych

Oferujemy

- Dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)

- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw trzynastka)

- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku)

- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników

- Możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny

Powrót do listy ofert