Krajowy Manager Sprzedaży

  • Poznań, wielkopolskie

Kierownik

Umowa o pracę

Pełny etat

ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,

Witaj kandydacie! Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Krajowy Manager Sprzedaży. Zainteresowanych zapraszamy do aplikacji! Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.

Krajowy Manager Sprzedaży


Twój zakres obowiązków

  • Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
  • Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express.
  • Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce.
  • Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express.
  • Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
  • Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
  • Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
  • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych.
  • Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
  • Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
  • Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe lub odpowiednie doświadczenie.
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B z hurtowniami i/lub dystrybutorami w sektorze budowlanym.
  • Znajomość rynku polskiego.
  • Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
  • Język polski ojczysty (lub płynny) oraz dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego.
  • Znajomość MS Office i ERP, znajomość SAP mile widziana.
  • Zorientowany na klienta, posiadający silne umiejętności komunikacyjne, umiejący słuchać klientów i komunikować w sposób klarowny i zwięzły.
  • Samodzielny, posiadający poczucie odpowiedzialności i podejście zadaniowe.
  • Dobrze zorganizowany, zorientowany na procesy i efektywny z dobrą umiejętnością zarządzania czasem.
  • Potrafiący identyfikować nowe okazje i dobrze negocjować oraz przekonywać klientów.
  • Rozwiązujący problemy, łatwo identyfikujący sytuację klienta i formułujący rozwiązanie.
  • Budujący relacje oparte na szacunku i dobrej współpracy zarówno wewnątrz firmy jak i z klientami.
  • Elastyczny, łatwo dostosowuje się do ciągle zmieniającego się otoczenia związanego z rozpoczynaniem nowej działalności.

Pracodawca oferuje

  • Ciekawe wyzwania związane z odpowiedzialnością za rozwijanie polskiej spółki grupy.
  • Istniejący stabilny biznes w Polsce, produkty sprawdzone na rynku;
  • Bardzo przyjazne, inkluzywne środowisko pracy w dynamicznej, rodzinnej firmie z ponad wiekową tradycją
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń z atrakcyjnymi benefitami,
  • Na początku przewidziane jest kilka szkoleń we Francji. Po pełnym wdrożeniu praca głównie w terenie (klienci w całej Polsce) na zasadzie pracy zdalnej.

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ALTIOS POLSKA Sp. z o.o., 31-154 KRAKÓW PAWIA 18A/9, NIP: 6762234024 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 9 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy