ASYSTENT/KA ZARZĄDU

  • Mikołów, śląskie pow. mikołowski

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Agencja pracy tymaczsowej.

ASYSTENT/KA ZARZĄDU


Twój zakres obowiązków

  • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
  • Przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał i zarządzeń Prezesa Zarządu
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
  • Asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
  • Obsługa spotkań, wewnętrznych i zewnętrznych konferencji, szkoleń i eventów
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi Spółkami w Grupie Kapitałowej.

Wymagania pracodawcy

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B2 – warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane na kierunkach administracyjnych
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy własnej oraz Przełożonych
  • Umiejętność logicznego myślenia, selekcjonowania informacji oraz ich źródeł
  • Umiejętność zadawania pytań, precyzowania poleceń
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność
  • Wielozadaniowość, wysoka odporność na stres i zmieniające się okoliczności
  • Dyskrecja
  • Wysoka kultura osobista

Pracodawca oferuje

  • Umowę o pracę
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (kompetencyjnego oraz stanowiskowego)
  • Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w bieżącej pracy
  • Profesjonalne, prestiżowe środowisko zawodowe
  • Preferencyjne warunki pakietu zdrowotnego oraz sportowego
  • Zniżki pracownicze na produkty firmy

  • Posiadasz doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Asystentki/a Top Managementu?
  • Pragniesz dołączyć do Zespołu Profesjonalistów u rzetelnego pracodawcy, który umożliwi doskonalenie w administracji biurowej?
  • Chcesz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne w dynamicznym środowisku w Grupie Kapitałowej działającej m.in. w branży FASHION?
  • Znasz bardzo dobrze język angielski i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy?
  • Masz zmysł organizacyjny i cechuje Cię zamiłowanie do szczegółów jednocześnie?
  • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HR Consulting Sp. z o.o. 60-545 Poznań Rodziewiczówny 7, NIP: 7811825086 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert