Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 09.04.2024

Specjalista ds. social media

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Specjalista ds. Social Media

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z pracą w terenie, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Współzarządza treścią serwisu gov.pl/premier, w tym odpowiada za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik itp. z uwzględnieniem m.in. zasady tzw. dostępności serwisów internetowych
  • Współzarządza profilami KPRM w mediach społecznościowych, w tym przygotowuje dedykowane treści, materiały wizualne, grafiki, komunikaty oraz moderuje rozmowy i prowadzi dialog z obywatelami oraz współpracuje z grafikami oraz montażystami wideo przy produkcji wyżej wymienionych form przekazu dla serwisu internetowego oraz mediów społecznościowych KPRM
  • Analizuje treści zamieszczane w mediach społecznościowych za pośrednictwem analizy ilościowej i jakościowej poszczególnie występujących haseł w celu monitorowania zasięgów i efektów komunikacji w mediach społecznościowych
  • Projektuje i rozwija działania oraz strategię komunikacji internetowej i koordynuje aktywności Prezesa RM, rządu i KPRM w tym obszarze
  • Relacjonuje wydarzenia związane z aktywnością Prezesa RM w mediach społecznościowych oraz realizuje projekty informacyjne, społeczne i promocyjne w Internecie
  • Śledzi dobre praktyki oraz rozwój rynku mediów społecznościowych, analizuje potrzeby użytkowników Internetu oraz monitoruje skuteczność prowadzonych w Internecie działań, w celu przeprowadzania niezbędnych modyfikacji stron internetowych, profili w mediach społecznościowych oraz wdrażania nowych projektów z uwzględnieniem bieżących wymagań technologicznych
  • Monitoruje efekty pracy i bieżące trendy w mediach społecznościowych i stawia na ich podstawie wnioski
  • Promuje programy rządowe w mediach społecznościowych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie social media lub komunikacji społecznej
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE, EU: Secret UE/EU Secret, NATO: NATO Secret lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie, specyfiki mediów społecznościowych, zasad komunikacji społecznej i działania mediów, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie politologii lub komunikacji społecznej lub studia podyplomowe w zakresie politologii lub komunikacji społecznej
  • doświadczenia zawodowego
  • Powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Powrót do listy ofert