Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 15.04.2024

Inspektor ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Zespołu ds. Kadr i Szkolenia, Bezpieczeństwa i Higieny

Komenda Powiatowa Policji w Piszu
  • Pisz, warmińsko-mazurskie pow. piski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze biurowym.

Pracownik wykonuje czynności związaną z pracą przy komputerze.

Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na piętrze budynku, wyposarzonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inn eurządzenia biurowe.

Obiekt wyposażony w popdjazd dla osób niepełnosprawnych.

Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.

  • Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach na stanowiskach pracy i wnioskowanie o ich usunięcie.
  • Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrola terminu ważności szkoleń wstępnych i okresowych.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych.
  • Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. eenigma1972
  • Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresową analizę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zapobiegania zagrożeniu życia i zdrowia pracownika oraz poprawę warunków pracy.
  • Sporządzanie kart ocen ryzyka zawodowego.
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych decyzji, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP.
  • Udział w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń okresowych BHP dla pracowników i policjantów.
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby.
  • Kierowanie na Komisje Lekarskie, badania wstępne, okresowe i kontrolne, szczepienia policjantów oraz pracowników cywilnych. Prowadzenie ewidencji/rejestru takich badań.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie Bezpieczeństwa i Higiena Pracy
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Prowadzenie postępowań powypadkowych
  • Znajomość ustawy z dn. 4 kwietnia 2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą z późn. zm.
  • Znajomość rozporządzenia MSW z dn. 24 czerwca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu.
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP z późn. zm.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe wyższe w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze BHP
  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, rzetelność.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Powrót do listy ofert