Specjalista ds obsługi klienta, infolinia w firmie telekom

CrossMobile Sp. zo.o.
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa zlecenie

Praca w obsłudze klienta na ul. Migdałowej 4 w firmie CrossMobile Sp. z o.o.

Jesteśmy dynamicznie rozwijający się operator telekomunikacyjny w Polsce.
Usługi GSM powiązaliśmy z naszymi własnymi produktami cyberbezpieczeństwa oraz sztucznej inteligencji, oferując najbardziej zawansowane rozwiązania na świecie.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem i przeprowadzkę na Ursynów, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Jesteśmy pracodawcą równych szans, gdzie możliwości rozwoju i dalszej kariery są determinowane na podstawie Twoich kompetencji i efektów Twojej pracy. Nasza firma otwiera wiele możliwości osobom zorientowanym na osiąganie celów.

Twój zakres obowiązków
Zapewnienie profesjonalnej obsługa klienta poprzez telefoniczny i mailowy kontakt.

Udzielanie klientom podstawowego wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów związanych z usługami telekomunikacyjnymi oraz jak aplikować o kartę, podpisać umowę itd.

Rozwiązywanie skarg i reklamacji w sposób rzetelny i efektywny.

Udzielanie informacji na temat naszych produktów i usług.

Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem.

Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach z klientami.

Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków.

Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów.

Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście do pracy i pozytywne nastawienie do ludzi.

Dostępność 5 dni w tygodniu w godzinach pracy.

Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office.
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert