Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.03.2024

Specjalista ds. postępowań sprawdzających

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na III piętrze,

  • prowadzi postępowania sprawdzające wobec osób zatrudnionych i kandydatów do pracy i służby w celu wydania/ odmowy wydania poświadczeń bezpieczeństwa,
  • prowadzi kontrolne postępowania sprawdzające w sytuacjach ujawnienia nowych faktów powodujących wątpliwości co do rękojmi zachowania tajemnicy przez osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa,
  • aktualizuje ewidencję postępowań sprawdzających, wydanych poświadczeń

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe: praca w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów w zakresie prowadzenia postępowań sprawdzających, KPA oraz kontroli
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera (pakiet MS Office)
  • kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność
  • asertywność, umiejętności interpersonalne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w pracy przy realizacji postępowań sprawdzających
  • szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • obsługa specjalistycznych aplikacji komputerowych KSIP, PESEL, KCIK
  • znajomość: psychotechnik, manipulacji werbalnej i niewerbalnej, prowadzenia rozmów w celu uzyskania żądanych informacji

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert