Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 21.04.2024

Inspektor ds. inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należąceg

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu
  • Zamość, lubelskie pow. Zamość

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

1. praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych,

2. praca wymaga podejmowania decyzji,

3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach kontrolnych poza jego siedzibą (inspekcje w terenie),

4. praca z bazami danych i programami specjalistycznymi,

5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

6. bezpośrednia obsługa interesantów,

7. kierowanie samochodem służbowym.

  • prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,
  • przeprowadzanie kontroli obiektów oddanych do użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem protokołów z kontroli,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego,
  • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych należących do właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawach przyczyn katastrof budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli,
  • przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia akt spraw oraz udzielenia wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów Prawa budowlanego,
  • sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe o profilu konstrukcyjno-budowlanym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w urzędzie - administracja architektoniczno-budowlana lub nadzór budowlany
  • biegła znajomość obsługi komputera w tym programu Microsoft Office,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność posługiwania się w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych, map geodezyjnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole.
Powrót do listy ofert