Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Starszy specjalista ds. planowania inwestycji i remontów

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku oraz dynamicznym - praca w terenie związana z wyjazdami do obiektów Policji garnizonu lubelskiego celem ustalenia zakresów niezbędnych do wykonania robót budowlanych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała z możliwością robienia przerw. Realizacja części zadań na zewnątrz budynku lub w pomieszczeniach. Występują wyjazdy w teren środkami komunikacji miejskiej, publicznej lub służbowym sprzętem transportowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
    Praca w budynku KWP w Lublinie, przy ulicy Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
  • planuje oraz opracowuje projekty planów rzeczowo – finansowych zadań inwestycyjno-remontowych przewidzianych do wykonania przez podmioty zewnętrzne w celu optymalnego rozłożenia w czasie wymaganych do wykonania zadań,
  • uzgadnia i na bieżąco aktualizuje oraz analizuje zapotrzebowania na roboty budowlane i ustala z użytkownikami obiektów KWP/KMP/KPP zakresy: budowy nowych obiektów, remontów oraz modernizacji obiektów służbowych,
  • opracowuje program inwestycji, w tym uzyskania warunków przyłączeniowych, pozwoleń i zgód właściwych organów, ustala zakres robót, współpracuje z poszczególnymi branżystami, ustala wartości zadania,
  • opracowuje dokumentację przetargową w tym wyceny inwestorskie, kosztorysy, opisy przedmiotu zamówienia, PFU lub STWiORB oraz bierze udział w opracowywaniu projektów umów, umów cywilno - prawnych i aneksów do zawartych umów na realizację zadań budowlanych,
  • weryfikuje dokumenty finansowe dotyczące zapłaty na rzecz wykonawcy wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, za zakup materiałów i usług w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie kompletności i poprawności dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych zgodnie z zawartą umową oraz uzgodnionym programem inwestycji,
  • weryfikuje dokumenty będące podstawą rozliczenia finansowego zadania oraz przygotowuje zestawienia do wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych),
  • opracowuje i aktualizuje w trakcie realizacji sprawozdania np. w zakresie Posterunków Policji, planowanych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • dokonuje oceny pod względem technicznym obiektów i nieruchomości zaproponowanych do przejęcia.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe na kierunku budowlanym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze branży budowlanej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów (i umiejętność ich stosowania) regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych, finansów publicznych, przepisów dotyczących BHP i ppoż.
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa komputera (środowisko MS Office, program Norma, WKI)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Uprawnienie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Powrót do listy ofert