Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.04.2024
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Customer Service with Slovakian - full remote

  • Wrocław, dolnośląskie

Inny

Umowa o pracę

Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Zakres obowiązków

  • Actively managing customer relationships as the main point of contact for premium clients
  • Proactively dealing with customer transactions such as order management, order status inquiries, backorders, and delivery confirmations, promptly notifying customers of any issues and updating portals as needed.
  • Ensuring purchase orders align with company's terms and conditions, and coordinating with the business using Salesforce tools for customer relationship management
  • Preparing and reviewing reports, internal and external dashboards, and contributing to client meetings to analyse service processes and drive improvements in cycle time and On-Time-In-Full (OTIF) performance
  • Collaborating with internal logistics, Customer Issue Resolution, collection teams, and business stakeholders to uphold service quality and resolve claims
  • Participating in customer meetings to identify opportunities for enhancing customer satisfaction, communication, and operational efficiency

Wymagania

  • Fluent English and SLOVAKIAN (at least B2)
  • Work Permit in Poland
  • Experience in Customer Service, preferably Order Management or similar
  • Strong SAP skills (knowledge of Salesforce will be a plus)
  • Customer centric attitude

Oferujemy

  • Annual bonus
  • Luxmed
  • Multisport
  • Life insurance
  • Language courses and training (after a trial period)
  • MyBenefit platform
  • Possible fully remote option (with a modern office in Wrocław)
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Michael Page Finance & Human Resources 40-007 Katowice Uniwersytecka 13, NIP: 5252345586 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert