Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.04.2024

Główny specjalista w Biurze Komendanta Głównego

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Służby mundurowe

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie Urzędu.

  • Inicjowanie i przygotowywanie projektów decyzji i zarządzeń Komendanta Głównego będących w kompetencji Biura Komendanta Głównego, udział w procesie ich uzgadniania z komórkami organizacyjnymi KG PSP oraz ich rejestrowanie.
  • Koordynowanie działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne obowiązki Komendanta Głównego i Jego Zastępców oraz zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Komendanta Głównego i Jego Zastępców, w tym koordynacja wyjazdów.
  • Koordynowanie pracy pracowników sekretariatu Komendanta Głównego i Jego Zastępców poprzez rozliczanie czasu pracy i służby, planowanie urlopów, dbałość o dobry wizerunek Komendanta Głównego PSP.
  • Współpraca z sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP oraz przygotowywanie grafików dyżurów do obsługi sekretariatu Komendanta Głównego i sekretariatu Zastępców w celu zapewnienia ciągłości pracy.
  • Koordynowanie doskonalenia zawodowego pracowników sekretariatu Komendanta Głównego i Jego Zastępców.
  • Zarządzanie fizycznym i elektronicznym obiegiem dokumentów i korespondencji.
  • Przygotowywanie pism i korespondencji w sprawach zleconych przez Komendanta Głównego i Jego Zastępców.
  • Nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z treści otrzymywanej korespondencji.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu w jednostce organizacyjnej PSP, co najmniej dyrektora.
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP,
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • Znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • Znajomość zarządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów przeznaczonego dla administracji publicznej,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
  • Kompetencje miękkie: umiejętność argumentowania proponowanych rozwiązań i pracy swojej oraz zespołu, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania zespołem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie w zakresie: komunikacji, radzenia sobie ze stresem, zarządzania zespołem, zarządzania czasem
  • Kompetencje miękkie: asertywność, umiejętności redakcyjne, odporność na stres, kreatywność i elastyczność, umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina, dobra organizacja pracy, pracowitość i chęć rozwoju, logiczne myślenie.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Wypłaty z funduszu nagród uzależnione od wyników pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość ubiegania się o zapomogę pieniężną oraz świadczenie świąteczne
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć edukacyjnych
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia

Powrót do listy ofert