Visa
Asystentka / Asystent Zarządu
-
Czechy zagranica
Asystent
Umowa o pracę
Grupa Rhenus jest dostawcą kompleksowych usług logistycznych o globalnym zasięgu i obrocie rocznym na poziomie 4,8 miliarda euro.
Grupa Rhenus posiada ponad 610 lokalizacji na całym świecie i zatrudnia ponad 29 000 pracowników zarządzając złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniając bogactwo usług logistycznych.
Od ponad 100 lat wspólnie z naszymi klientami budujemy ich przewagę konkurencyjną oferując im szeroką wiedzę logistyczną oraz innowacyjne usługi.
Zarządzamy złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniamy bogactwo innowacyjnych usług wartości dodanej.
Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie łańcucha dostaw i wspieramy ich ciągły rozwój.
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.oto spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus - jednego z największych na świecie operatorów logistycznych.
Zajmujemy się logistyką kontraktową. W naszych centrach logistycznych kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towar do klientów z całej Europy. W Polsce istniejemy od 1995 r., zatrudniamy ponad 1000 osób oraz możemy się pochwalić zaawansowanymi projektami realizowanymi na powierzchni 300 tysięcy metrów kwadratowych.
Aktualnie, do naszej centrali w Radonicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (na okres ok. 1,5 roku)
- Pracę w biurze w Radonicach k. Błonia, w godzinach 9-17
- Benefity: współfinansowanie prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do Karty Multisport, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny,
- Zatrudnienie w stabilnej firmie, możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia (współpraca bezpośrednio z Zarządem)
- Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i codziennie staramy się, aby nasze wartości tj.: Zespół, Otwartość, Troska, Stabilność, Odpowiedzialność i Inicjatywa były widoczne w naszych działaniach.
- Otrzymasz dostęp do narzędzi rozwojowych – Akademii Rhenus Logisitics i platformy e-learningowej. Chętnie dzielimy się wiedzą!
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku (Asystent/ka Biura, Office Manager
i pokrewne). - Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego (w mowie i w piśmie).
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Zależy nam, aby osoba na tym stanowisku miała wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętnie współpracowała zarówno ze współpracownikami, jak i partnerami zewnętrznymi.
- Równie ważne będą dla nas Twoje zdolności organizacyjne: umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność, ale też świadomość kosztów i zarządzanie powierzonym budżetem.
- Ze względu na charakter stanowiska ważna jest dla nas odpowiednia kultura osobista, znajomość zasad savoir-vivre, takt i profesjonalizm w działaniu.
Zakres obowiązków
- Ścisła współpraca z Zarządem (3 osoby) – wsparcie w codziennych działaniach i procesach w ramach prowadzonych spółek.
- Zarządzanie kalendarzami, planowanie i organizowanie spotkań.
- Organizacja podróży służbowych: rezerwacja biletów i hoteli, rozliczanie kosztów.
- Obsługa korespondencji (poczty tradycyjnej i e-mail, telefonów).
- Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu (pism, zestawień, notatek, prezentacji).
- Komunikacja z innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie.
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie (administracja, księgowość, dział prawny).
- Opisywanie faktur, dokumentów kosztowych.
- Archiwizacja dokumentów.
- Organizacja firmowych spotkań świątecznych.
Aplikuj
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rhenus Logistics S.A. 02-595 Warszawa ul. Puławska 99, NIP: 1180091073 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Praca alert - powiadomienia
Asystent, Czechy
Podobne oferty pracy
-
ASYSTENT/KA BIURA
AUDIT HR Sp. z o.o.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoDodana -
ASYSTENT/KA DYREKTORA ZAKŁADU (K/M)
AUDIT HR Sp. z o.o.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU ROBÓT MOSTOWYCH
Promost Consulting sp. z o.o. sp. k.- Dukla
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Projektant/ asystent projektanta instalacje sanitarne
Goktan Grzegorz Jaworski- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
SMART-HR- Sosnowiec
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Doradca sportowy - obsługa klienta / Bielany Wrocławskie
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Bielany Wrocławskie
- umowa zlecenie
Dodana -
Doradca sportowy - obsługa klienta / Wrocław
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Wrocław
- umowa zlecenie
Dodana -
-
ASYSTENT/KA DS. REKRUTACJI
AbJobService Polska- Rzeszów
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Asystent Salonu
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.- Częstochowa
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik biurowy z językiem angielskim
Intersilesia McBride- Strzelce Opolskie
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
ASYSTENT/KA BIURA
AUDIT HR Sp. z o.o.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoDodana -
ASYSTENT/KA DYREKTORA ZAKŁADU (K/M)
AUDIT HR Sp. z o.o.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana