Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.02.2024

Kierownik oddziału ds. obrony cywilnej i logistyki

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,

- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

- praca w niewielkich pokojach biurowych,

- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

- brak oznaczeń dla osób niewidomych,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • nadzoruje i realizuje bieżące działania z zakresu obrony cywilnej i ochrony ludności,
  • organizuje pracę oddziału oraz poszczególnych stanowisk pracy, ocenia pracowników oraz przekazuje Dyrektorowi Wydziału sprawy osobowe pracowników oddziału do dalszego procedowania,
  • nadzoruje funkcjonowanie wojewódzkich magazynów przeciwpowodziowych
  • nadzoruje funkcjonowanie systemu wykrywania i alarmowania, systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach oraz systemu łączności kryzysowej wojewody na terenie województwa lubelskiego,
  • nadzoruje przygotowania do zapobiegania skutkom zdarzeń radiacyjnych oraz przygotowania pracowników powiatów i gmin, służb zespolonych oraz pracowników laboratoriów w ramach systemu wykrywania i alarmowania do przekazywania meldunków o nadzwyczajnych zdarzeniach w czasie „P” i użyciu broni masowego rażenia w czasie „W” według NATO-wskiej metodyki ATP 45-B,
  • nadzoruje gospodarowanie wyposażeniem i sprzętem służącym działaniom obrony cywilnej i ochronie ludności,
  • analizuje rozwój sytuacji pod kątem wystąpienia zdarzeń negatywnie wpływających na poziom bezpieczeństwa oraz nadzoruje przygotowanie dokumentów planistycznych na wypadek zdarzeń kryzysowych pozostających w gestii oddziału,
  • prowadzi (w tym poprzez udział w kontrolach koordynowanych) kontrole kompleksowe w jednostkach administracji publicznej z zakresu obrony cywilnej i gospodarowania użyczonym sprzętem obrony cywilnej oraz przygotowuje dokumentację kontrolną i pokontrolną.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, Protokołów Dodatkowych do Konwencji genewskich z dnia 12 sierpnia 1949 r. dotyczących ochrony ofiar międzynarodowych konfliktów zbrojnych (Protokół I) oraz dotyczących ochrony ofiar niemiędzynarodowych konfliktów zbrojnych (Protokół II), sporządzonych w Genewie dnia 8 czerwca 1977 roku, o zarządzaniu kryzysowym, o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, Prawa atomowego, Prawa wodnego, o stanie wyjątkowym, o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej, o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • umiejętność zarządzania ludźmi (pracownikami),
  • umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole,
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
  • umiejętność działania w sytuacji stresowej oraz wysoka komunikatywność,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • preferowane kierunki wykształcenia: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe i wewnętrzne lub kierunki obejmujące te zagadnienia, prawo, administracja,
  • przeszkolenie w ramach studiów podyplomowych i kursów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”

Oferujemy

  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- dofinansowanie do nauki,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe,

- udział w realizacji ciekawych, rozwijających przedsięwzięć,

- bogatą ofertę szkoleniową,

- dobrą atmosferę w pracy,

- zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy,

- współpracę z wysokiej klasy specjalistami,

- równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym,

- dobrą lokalizację,

- poczucie bezpieczeństwa.

Powrót do listy ofert