• Zawiercie, śląskie pow. zawierciański

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
  • Inne wymagania: wykształcenie minimum średnie, udokumentowane min. 2 lata pracy w obszarze zamówień lub pozyskiwania funduszy zewnętrznych, bardzo dobra znajomość programu Office, znajomość zagadnień związanych z prawem zamówień publicznych, obsługa platform zakupowych
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 7 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od kwoty 5500,00 zł do 7000,00 zł brutto
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 29 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy