Asystent/ka Zarządu - Recepcjonista/tka.
Farma Iluzji
Miejsce pracy
-
Trojanów, mazowieckie pow. garwoliński
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Farma Iluzji Park Edukacji i Rozrywki położony w Mościskach gmina Trojanów, poszukuje osoby o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i organizacyjnych na stanowisko Asystent/ka Zarządu - Recepcjonista/tka.
Na tym stanowisku będziesz pełnić rolę Asystenta Zarządu, jednocześnie dbając o pierwsze wrażenie naszych gości jako pracownik recepcji.
Jesteś charyzmatyczny/a, ambitny/a i proaktywny/a w działaniu oraz lubisz pracę w zespole, ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
koordynowanie terminów spotkań oraz wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach,
planowanie kalendarza Prezesa,
nadzór nad bieżącymi projektami i zadaniami związanymi z działalnością Zarządu,
organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu,
planowanie, realizacja oraz koordynacja prac administracyjnych,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji,
dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów,
rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie,
organizacja konferencji, spotkań i szkoleń od strony logistycznej,
profesjonalna i serdeczna obsługa gości, zarówno osobiście, jak i telefonicznie,
prowadzenie recepcji (m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji, przekierowanie kontrahentów do odpowiednich osób),
współorganizacja wyjazdów firmowych.
Oczekiwania:
doświadczenie w pracy biurowej,
umiejętność ustalania priorytetów i zarządzanie wieloma różnymi zadaniami,
doskonałe umiejętności organizacyjne, skrupulatność i dbałość o szczegóły,
dobra organizacja pracy własnej i samodzielność,
umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
bardzo dobre posługiwanie się programami pakietu MS Office oraz narzędziami Google – w szczególności Excel i Word,
wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole oraz elastyczność w podejściu do obowiązków,
prawo jazdy kategorii B,
doświadczenie na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.
elastyczną formę zatrudnienia,
wynagrodzenie w wysokości 4500 - 5000 zł/brutto, w zależności od doświadczenia i umiejętności kandydata,
niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
prace w miej atmosferze.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie krótkiego CV na adres mailowy HR(at)farmailuzji.pl z dopiskiem Asystent Zarządu/Recepcjonista. Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie informacyjne.
Prosimy również o dopisanie klauzuli „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz 926 ze zm.). Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie informacyjne
Na tym stanowisku będziesz pełnić rolę Asystenta Zarządu, jednocześnie dbając o pierwsze wrażenie naszych gości jako pracownik recepcji.
Jesteś charyzmatyczny/a, ambitny/a i proaktywny/a w działaniu oraz lubisz pracę w zespole, ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
koordynowanie terminów spotkań oraz wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach,
planowanie kalendarza Prezesa,
nadzór nad bieżącymi projektami i zadaniami związanymi z działalnością Zarządu,
organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu,
planowanie, realizacja oraz koordynacja prac administracyjnych,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji,
dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów,
rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie,
organizacja konferencji, spotkań i szkoleń od strony logistycznej,
profesjonalna i serdeczna obsługa gości, zarówno osobiście, jak i telefonicznie,
prowadzenie recepcji (m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji, przekierowanie kontrahentów do odpowiednich osób),
współorganizacja wyjazdów firmowych.
Oczekiwania:
doświadczenie w pracy biurowej,
umiejętność ustalania priorytetów i zarządzanie wieloma różnymi zadaniami,
doskonałe umiejętności organizacyjne, skrupulatność i dbałość o szczegóły,
dobra organizacja pracy własnej i samodzielność,
umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
bardzo dobre posługiwanie się programami pakietu MS Office oraz narzędziami Google – w szczególności Excel i Word,
wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole oraz elastyczność w podejściu do obowiązków,
prawo jazdy kategorii B,
doświadczenie na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
elastyczną formę zatrudnienia,
wynagrodzenie w wysokości 4500 - 5000 zł/brutto, w zależności od doświadczenia i umiejętności kandydata,
niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
prace w miej atmosferze.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie krótkiego CV na adres mailowy HR(at)farmailuzji.pl z dopiskiem Asystent Zarządu/Recepcjonista. Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie informacyjne.
Prosimy również o dopisanie klauzuli „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz 926 ze zm.). Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie informacyjne
Dodana
Wygasa
(dzisiaj)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Trojanów
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik administracyjno - biurowy
CLAR SYSTEM S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana