Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.04.2024
AKADEMIA MUZYCZNA IMIENIA FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZ
Akademia Muzyczna w Bydgoszczy
Miejsce pracy
-
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
A. Zakres obowiązków
1. koordynacja procesu przygotowania zamówienia publicznego, w szczególności:
a) udzielanie komórkom organizacyjnym AMFN wszelkich wyjaśnień w zakresie udzielania zamówienia publicznego;
b) współpraca przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w zakresie zgodności z PZP;
c) opracowanie dokumentacji przetargowej i kontrola kompletności dokumentacji na podstawie dostarczonych materiałów;
d) udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji;
e) zamieszczenie postępowań zgodnie z obowiązującymi zasadami;
f) obsługa wewnętrznych systemów informatycznych związanych z procesem zamówień publicznych.
2. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem ZP obowiązującym w AMFN, w tym w szczególności:
a) sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z przebiegu procesu udzielania zamówienia publicznego;
b) dokonywanie analizy ofert pod względem braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
c) prowadzenie korespondencji z Oferentami;
d) udział w pracach komisji przetargowych.
3. sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Prawa Zamówień Publicznych w AMFN (m.in. sprawozdania, plany przesyłane do UZP.
4. Potwierdzanie zgodności z zasadami PZP ponoszonych wydatków.
B. Wymagania
1. wykształcenie wyższe (mile widziane: prawo, administracja, zarządzanie);
2. doświadczenie w realizacji procesu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;
3. bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz Ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych;
4. samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań;
5. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Exel);
6. samodzielność;
7. wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi.
C. Oferujemy
1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
2. Zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych;
3. Dostęp do specjalistycznych szkoleń;
4. Pakiet socjalny, w tym: dofinansowanie wypoczynku.
OFERTY PROSIMY SKŁADAĆ DO 31 STYCZNIA BR. NA ADRES
@
1. koordynacja procesu przygotowania zamówienia publicznego, w szczególności:
a) udzielanie komórkom organizacyjnym AMFN wszelkich wyjaśnień w zakresie udzielania zamówienia publicznego;
b) współpraca przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w zakresie zgodności z PZP;
c) opracowanie dokumentacji przetargowej i kontrola kompletności dokumentacji na podstawie dostarczonych materiałów;
d) udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji;
e) zamieszczenie postępowań zgodnie z obowiązującymi zasadami;
f) obsługa wewnętrznych systemów informatycznych związanych z procesem zamówień publicznych.
2. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem ZP obowiązującym w AMFN, w tym w szczególności:
a) sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z przebiegu procesu udzielania zamówienia publicznego;
b) dokonywanie analizy ofert pod względem braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
c) prowadzenie korespondencji z Oferentami;
d) udział w pracach komisji przetargowych.
3. sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Prawa Zamówień Publicznych w AMFN (m.in. sprawozdania, plany przesyłane do UZP.
4. Potwierdzanie zgodności z zasadami PZP ponoszonych wydatków.
B. Wymagania
1. wykształcenie wyższe (mile widziane: prawo, administracja, zarządzanie);
2. doświadczenie w realizacji procesu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;
3. bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz Ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych;
4. samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań;
5. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Exel);
6. samodzielność;
7. wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi.
C. Oferujemy
1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
2. Zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych;
3. Dostęp do specjalistycznych szkoleń;
4. Pakiet socjalny, w tym: dofinansowanie wypoczynku.
OFERTY PROSIMY SKŁADAĆ DO 31 STYCZNIA BR. NA ADRES
@
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Bydgoszcz
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaWygasa