Specjalista Help Desk

Soulab Consulting Paweł Niedziółka
  • Lublin, lubelskie

Inny

Umowa o pracę

Opis stanowiska

- Obsługa przychodzących telefonów, maili oraz zgłoszeń dotyczących działania systemu HRappka (m.in. objaśnianie Klientom zasad działania systemu, pomoc w weryfikacji poprawności rozliczeń)
- Analizowanie zgłoszeń od klientów, samodzielne rozwiązywanie najczęstszych zgłoszeń oraz przekazywanie problematycznych do analizy przez dział IT
- Raportowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (w aplikacji Jira)
- Współpraca ze specjalistą ds. kadr i płac oraz programistami

Wymagania stanowiska

- Komunikatywność, umiejętność zrozumiałego tłumaczenia technicznych rozwiązań
- Umiejętność obsługi programów komputerowych (mile widziana znajomość programów kadrowo-płacowych lub księgowych)
- Chęć samodzielnego rozwiązywania problemów oraz zwiększania efektywności procesów
- Umiejętność pracy w zespole i budowania pozytywnych relacji
- Wielozadaniowość i umiejętność zachowania spokoju i koncentracji w stresujących sytuacjach
- Doświadczenie w pracy z Klientem
- Mile widziana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych, podstaw prawa pracy

Oferujemy

- Kartę multisport
- Lekcje angielskiego w godzinach pracy
- Pracę w zgranym, wspierającym się zespole
- Możliwość nauki i rozwoju
- Wyjścia i wyjazdy integracyjne
- Biuro w ścisłym centrum miasta


Odwiedź naszą zakładkę kariera, aby dowiedzieć się o nas więcej.
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert