Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.04.2024

Kierownik ds. logistyki

Contenur Polska
  • Mielec, podkarpackie pow. mielecki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Firma CONTENUR POLSKA z siedzibą w Mielcu poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku: Kierownik ds. logistyki

Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%,
- pracę na I zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
- system benefitów (dofinansowanie Multisport, bony świąteczne, imprezy integracyjne),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie – wspieramy naszych pracowników w trudnych sytuacjach życiowych (możliwość dofinansowania),
- przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole – codziennie prowadzimy rozmowy, z naszymi hiszpańskimi kolegami z zakładu w Getafe,
- możliwość rozwoju zawodowego – dla pracowników, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe organizujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Co będzie należało do Twoich zadań?
- codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży,
- obsługa systemu MRP,
- zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów,
- opracowywanie harmonogramu dostaw,
- nadzór nad terminowością dostaw,
- nadzór nad poprawną realizacją zamówień,
- nadzór i zarządzanie magazynem (zapasy i kontrola zapasów, utrzymanie porządku na placu z wyrobem gotowym),
- planowanie załadunków i kontraktacja transportu oraz wydawanie dokumentów załadunkowych,
- zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności,
- utrzymywanie i aktualizacja cen w katalogu dostawców,
- przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards,
- sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów,
- budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami,
- bieżący kontakt z dostawcami,
- udział w przeprowadzaniu miesięcznych inwentaryzacji,
- współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym,
- nadzór nad 4 osobowym zespołem: 2 osoby administracyjne ds. logistyki i 2 operatorów wózka widłowego (jako osoby obsługujące plac do załadunku, rozładunku).

Idealny kandydat powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny),
- minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w kontroli stanów magazynowych oraz w zarządzaniu zamówieniami od dostawców)
- biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu,
- mile widziane doświadczenie w korzystaniu z programów do zarządzania typu ERP,
- wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobrą organizację czasu pracy,
- umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność,
- umiejętność rozwiązywania problemów.

W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Powrót do listy ofert