Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 04.04.2024

Specjalista ds. administracyjnych

Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o.
  • Wiązowna, mazowieckie pow. otwocki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu k/Warszawy
zatrudni Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Zagórze, gm. Wiązowna, Dział Techniczno - Administracyjny

Stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych

Zadania:
1. Sprawowanie zadań w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami będącymi w posiadaniu spółki, polegająca m. in. na:
a) współpracy z podmiotami, od których spółka wynajmuje lub którym spółka wynajmuje obiekty, teren lub urządzenia (umowy, aneksy, pisma – sporządzanie, monitorowanie zapisów);
b) realizacji spraw związanych z podatkami od nieruchomości;
c) sporządzanie i prowadzenie umów dot. dostawy mediów, zakupów oraz umów na obsługę i konserwację obiektów, w tym kontrola prawidłowości realizacji ww. umów i ich rozliczanie;
d) realizacja spraw związanych z rozliczaniem mediów, nadzór nad rozliczaniem oraz analiza kosztów w odniesieniu do całej spółki i poszczególnych ośrodków kosztów;
e) zlecania przeglądów obiektów i nadzór na przeglądami oraz prowadzenie książek obiektów budowlanych;
f) prowadzenie spraw związanych z kwestiami administracyjnymi dotyczącymi ewidencji gruntów i budynków (m.in. mapy geodezyjne, topograficzne).
2. Prowadzenie spraw w zakresie obrotu majątkiem spółki (majątek, magazyn, kwestie przekazywania mienia i inwentaryzacyjne, likwidacja, kasacja majątku);
3. Prowadzenie rejestrów;
4. Współpraca z dostawcami i podwykonawcami (odbiór artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, odpadów w tym medycznych, dostaw oleju, pralnia, etc.).
5. Prowadzenie spraw dot. zakupów koniecznych do funkcjonowania spółki, zgodnie
z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi w spółce;
6. Prowadzenie i realizacja obowiązującej sprawozdawczości w zakresie wynikającym
z powierzonych obowiązków.
7. Prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw;
8. Stosowanie procedur wewnętrznych dotyczących: zamówień publicznych, obiegu dokumentów księgowych i innych w zakresie prowadzonych spraw.

Oferujemy


• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1,00 etatu;
• pracę w systemie podstawowym/równoważnym;
• dużą samodzielność działania;
• ZFŚS.

Wymagania
• wykształcenie min. średnie z udokumentowanym 5 – letnim stażem pracy lub wyższe z 2 – letnim stażem pracy; preferowane kierunki: administracja, zarządzenie nieruchomościami, budownictwo;
• znajomość Excel – bardzo dobra;
• dobra organizacja pracy własnej;
• odpowiedzialność.

Mile widziane:
• prawo jazdy kat. B;
• umiejętność wielozadaniowego działania;
• umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje);
• doświadczenie zawodowe na tożsamym lub zbliżonym stanowisku w jednostce medycznej.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt:
• Zastępca Kierownika Działu Techniczno-Administracyjnego
tel. 22 468 24 85, e -mail: dorota.rybacka @ centrumzagorze.pl
• Kierownik Działu Personalnego Monika Rudnicka
tel. 22 468 24 15, email: monika.rudnicka @ centrumzagorze.pl
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy