Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce
Motiondesk Sp. z o.o.
Miejsce pracy
-
Warszawa, mazowieckie
Inny
Umowa o pracę
Jesteśmy producentem wysokiej jakości biurek ergonomicznych ze stelażami elektrycznymi. Od 2019 roku prod sprzedajemy nasze produkty w kanale eCommerce -
W związku z nieustannym zainteresowaniem naszych Klientów ergonomią pracy, poszukujemy kolejnego członka zespołu MOTION DESK. Dołącz do nas, mamy dla Ciebie super biurko! :)
Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce
(umowa na zastępstwo)
Zakres odpowiedzialności:
kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (nadzorowanie procesów sprzedaży online/ kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności, reklamacje),
wprowadzanie zamówień telefonicznych do systemu,
poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami (producenci opakowań, akcesoriów biurowych etc.),
wsparcie pracy działu logistyki,
kontrola jakości oraz terminowości obsługiwanych zamówień.
Nasze wymagania:
doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sklepu internetowego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
znajomość programu Excel,
samodzielność, proaktywność, komunikatywność,
mile widziana znajomość systemów Ecwid oraz Baselinker,
mile widziane doświadczenie we współpracy z platformami typu marketplace, t.j. Allegro, Amazon, Westwing.
umowę o pracę na zastępstwo na 1 rok (bez obaw, rozwijamy się tak szybko, że będziemy chcieli żebyś został/a z nami jak najdłużej :)),
godziny pracy 08:00 - 16:00 lub 09:00 - 17:00 w naszym biurze na Mokotowie (Cybernetyki 19),
rozwój w eCommerce - najszybciej rozwijającej się branży na rynku,
baaaardzo wygodne biurko :)
W związku z nieustannym zainteresowaniem naszych Klientów ergonomią pracy, poszukujemy kolejnego członka zespołu MOTION DESK. Dołącz do nas, mamy dla Ciebie super biurko! :)
Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce
(umowa na zastępstwo)
Zakres odpowiedzialności:
kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (nadzorowanie procesów sprzedaży online/ kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności, reklamacje),
wprowadzanie zamówień telefonicznych do systemu,
poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami (producenci opakowań, akcesoriów biurowych etc.),
wsparcie pracy działu logistyki,
kontrola jakości oraz terminowości obsługiwanych zamówień.
Nasze wymagania:
doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sklepu internetowego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
znajomość programu Excel,
samodzielność, proaktywność, komunikatywność,
mile widziana znajomość systemów Ecwid oraz Baselinker,
mile widziane doświadczenie we współpracy z platformami typu marketplace, t.j. Allegro, Amazon, Westwing.
Oferujemy
umowę o pracę na zastępstwo na 1 rok (bez obaw, rozwijamy się tak szybko, że będziemy chcieli żebyś został/a z nami jak najdłużej :)),
godziny pracy 08:00 - 16:00 lub 09:00 - 17:00 w naszym biurze na Mokotowie (Cybernetyki 19),
rozwój w eCommerce - najszybciej rozwijającej się branży na rynku,
baaaardzo wygodne biurko :)
Dodana
Wygasa
(za 5 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Warszawa
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty