Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce

Motiondesk Sp. z o.o.
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Jesteśmy producentem wysokiej jakości biurek ergonomicznych ze stelażami elektrycznymi. Od 2019 roku prod sprzedajemy nasze produkty w kanale eCommerce -
W związku z nieustannym zainteresowaniem naszych Klientów ergonomią pracy, poszukujemy kolejnego członka zespołu MOTION DESK. Dołącz do nas, mamy dla Ciebie super biurko! :)

Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce
(umowa na zastępstwo)

Zakres odpowiedzialności:

kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (nadzorowanie procesów sprzedaży online/ kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności, reklamacje),
wprowadzanie zamówień telefonicznych do systemu,
poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami (producenci opakowań, akcesoriów biurowych etc.),
wsparcie pracy działu logistyki,
kontrola jakości oraz terminowości obsługiwanych zamówień.

Nasze wymagania:

doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sklepu internetowego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
znajomość programu Excel,
samodzielność, proaktywność, komunikatywność,
mile widziana znajomość systemów Ecwid oraz Baselinker,
mile widziane doświadczenie we współpracy z platformami typu marketplace, t.j. Allegro, Amazon, Westwing.

Oferujemy



umowę o pracę na zastępstwo na 1 rok (bez obaw, rozwijamy się tak szybko, że będziemy chcieli żebyś został/a z nami jak najdłużej :)),
godziny pracy 08:00 - 16:00 lub 09:00 - 17:00 w naszym biurze na Mokotowie (Cybernetyki 19),
rozwój w eCommerce - najszybciej rozwijającej się branży na rynku,
baaaardzo wygodne biurko :)
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert