Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024
Specjalista ds. kontroli
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
-
Poznań, wielkopolskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
-
zadania wykonywane w siedzibie Urzędu oraz, z uwagi na udział w kontrolach i inspekcjach, na terenie województwa
-
konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
-
stanowisko pracy znajduje się na VI piętrze budynku biurowego
-
budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
-
drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
-
stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
-
pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
-
budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
-
kontroluje wykonywanie przez organy rządowej administracji zespolonej w województwie zadań wynikających w szczególności z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych
-
kontroluje sposób wykonywania przez organy niezespolonej administracji rządowej w województwie zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych
-
kontroluje wykorzystanie i rozliczenia środków finansowych w jednostkach rządowej administracji zespolonej, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach również w jednostkach rządowej administracji niezespolonej
-
kontroluje wykorzystanie i rozliczenia dotacji pochodzących z budżetu państwa w jednostkach samorządu terytorialnego oraz jednostkach niezaliczanych do sektora finansów publicznych
-
kontroluje wykorzystanie i rozliczenia środków finansowych pochodzących z funduszy celowych w jednostkach samorządu terytorialnego oraz jednostkach niezaliczanych do sektora finansów publicznych
-
kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania przez jednostki rządowej administracji zespolonej i jednostki samorządu terytorialnego dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych tym jednostkom ustawami
-
kontroluje wykonywanie przez jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o ewidencji ludności, ustawie o dowodach osobistych, ustawie − Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawie o zmianie imienia i nazwiska, ustawie o świadczeniach rodzinnych, ustawie o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawie o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawie o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
-
kontroluje prowadzenie kwalifikacji wojskowej przez organy samorządowe
-
kontroluje realizację zadań z zakresu gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami
-
przeprowadza kontrole w zakresie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
-
przeprowadza kontrole wykonywania zadań realizowanych w ramach wsparcia programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach Maluch+, tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
-
przeprowadza kontrole powierzone lub zlecone Wojewodzie
-
prowadzi sprawy dotyczące sprawowania przez Dyrektora Generalnego Urzędu bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie prawidłowego wykonywania zadań i kompetencji, w tym prowadzi kontrole wewnętrzne w komórkach organizacyjnych urzędu
-
opracowuje projekty wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli w celu formułowania zaleceń pokontrolnych zmierzających do usunięcia nieprawidłowości/uchybień zidentyfikowanych w jednostce kontrolowanej
-
monitoruje realizację zaleceń pokontrolnych zawartych w wystąpieniach pokontrolnych opracowanych w wyniku przeprowadzonych kontroli w celu potwierdzenia ich realizacji przez jednostkę kontrolowaną
-
przygotowuje projekty zawiadomień do właściwych instytucji, gdy jest to niezbędne z uwagi na ustalenia kontroli
-
współdziała z innymi organami kontroli, a także organami ścigania w ramach wykorzystania wyników przeprowadzonych kontroli
-
przygotowuje na polecenie Wojewody wniosków do innych organów kontrolnych o przeprowadzenie na terenie województwa kontroli w zakresie ich właściwości
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub wyższe techniczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
-
znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości
-
odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
-
umiejętność analitycznego myślenia
-
asertywność, umiejętność argumentacji, samodzielność
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: brak
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w kontroli w administracji publicznej lub w jednostkach sektora finansów publicznych
-
doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
-
posiadanie uprawnień audytora, biegłego rewidenta
-
umiejętność rozwiązywania problemów
-
łatwość w komunikowaniu się
-
umiejętność dostosowywania się do zmian
-
ukończone kursy, szkolenia w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych
Oferujemy
-
Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
-
Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
-
Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
-
Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
-
Stołówka pracownicza
-
Stojaki na rowery na terenie Urzędu
-
Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Poznań