Archiwista Oddział popularyzacji zasobu archiwalnego

Archiwum Państwowe w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym wymagająca wysiłku fizycznego.
  • Sporadyczne wyjazdy służbowe i praca w terenie.
  • Praca przy monitorze ekranowym przekraczająca 4 godziny dziennie.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka).
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze (budynek 4 kondygnacyjny).
  • Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami.
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (w budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością).
  • Realizuje dzałalność edukacyjną i wydawniczą Archiwum
  • Planuje i realizuje tematyczne wystawy, pokazy i prezentacje
  • Wspiera w administrowaniu i nadzorze nad oprogramowaniem i systemami informatycznymi funkcjonującymi w Archiwum
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Archiwum w sprawach związanych z działalnością promocyjna, edukacyjną i wydawniczą
  • Redaguje teksty i materiały o charakterze informacyjnym, promocyjnym oraz redaguje i przygotowuje zaproszenia, podziękowania i życzenia
  • Prowadzi działalność w zakresie social media, między innymi z wykorzystaniem strony internetowej i portalu Facebook i narzędzi, które oferuje
  • Udziela pomocy pracownikom Archiwum w zakresie spraw informatycznych
  • Współpracuje w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowania świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Archiwum

Wymagania

  • wykształcenie: średnie technik archiwista lub technik reklamy
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej, w obszarze dotyczącym popularyzacji i edukacji lub na stanowiskach informatycznych.
  • Znajomośc normatywów prawnych i kancelaryjnych dotyczących pracy w Archiwum
  • Umiejętnośc obsługi systemów teleinformatycznych używanych w Archiwum
  • Biegła umiejętność posługiwania się pakietami biurowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej MS Office)
  • Umiejętność administowania kanałami social media i strony internetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalnością archiwistyczną lub marketing
  • doświadczenia zawodowego
  • Kursy informatyczne
  • Uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętnośc kracy w zespole
  • Znajomośc języka niemieckiego co najmiej na pozomie B1

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość korzystania z kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Benefity placowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5%-20% wynagrodzenia zasadnczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert