Zastępca głównego księgowego w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych w Powiatowym Ins
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
Miejsce pracy
-
Miechów, małopolskie pow. miechowski
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- Praca administracyjno-biurowa, - Kontakt z klientem zewnętrznym, - Praca pod presją czasu, - Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy, - Budynek parterowy, z podjazdem dla osób niepełnosprawych .
-
Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości z uwazględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym.
-
Przygotowywanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania. Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubazieczeń społecznych.
-
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , przestrzeganie dyscypliny budżetowej .
-
Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
-
Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych . Wstępna kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
-
Sporządzanie sprawozdań budżetoych , w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych . Sporządzanie bilansu.
-
Obsługa programów : Bankowość elektroniczna - NBP, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik,Vulcan płace, WST, WSTE(środki trwałe)
-
Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z przepisów m.in. kodeksu pracy
-
Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilno-prawnych z lekarzami wolnej praktyki
-
Rozliczanie wynagrodzeń ULW
-
Zastępowanie Głównego Księgowo
-
Przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
-
Prowadzenie prac związanych z wypłatami wynagrodzeń i innych należności wynikajacych ze stosunku pracy pracowników PIW (ZUS, GUS, US)
-
Wykonywanie innych czynności zleconych przez PLW
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu księgowości budżetowej
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz saqmorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
-
znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych , podatków i ubezpieczeń społecznych
-
znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
-
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( MS Office ) i praktyczna znajomość obsługi praogramów Enbepe, TREZOR, Płatnik.
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Dodana
Wygasa
(dzisiaj)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Miechów
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik działu archiwizacji
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Kraków
- umowa o pracę
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Wymysłów
-
Praca Gołcza
-
Praca Charsznica
-
Praca Lipna Wola
-
Praca Ulina Wielka
-
Praca Prandocin
-
Praca Słomniki
-
Praca Wielka Wieś
-
Praca Kozłów
-
Praca Dosłońce
-
Praca Ratajów
-
Praca Niedźwiedź
-
Praca Waganowice
-
Praca Wierzbica
-
Praca Przemęczanki
-
Praca Przybysławice
-
Praca Klimontów
-
Praca Maszków
-
Praca Rzeplin
-
Praca Skała