Zastępca głównego księgowego w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych w Powiatowym Ins

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
  • Miechów, małopolskie pow. miechowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- Praca administracyjno-biurowa, - Kontakt z klientem zewnętrznym, - Praca pod presją czasu, - Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy, - Budynek parterowy, z podjazdem dla osób niepełnosprawych .

  • Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości z uwazględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym.
  • Przygotowywanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania. Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubazieczeń społecznych.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , przestrzeganie dyscypliny budżetowej .
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
  • Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych . Wstępna kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Sporządzanie sprawozdań budżetoych , w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych . Sporządzanie bilansu.
  • Obsługa programów : Bankowość elektroniczna - NBP, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik,Vulcan płace, WST, WSTE(środki trwałe)
  • Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z przepisów m.in. kodeksu pracy
  • Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilno-prawnych z lekarzami wolnej praktyki
  • Rozliczanie wynagrodzeń ULW
  • Zastępowanie Głównego Księgowo
  • Przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
  • Prowadzenie prac związanych z wypłatami wynagrodzeń i innych należności wynikajacych ze stosunku pracy pracowników PIW (ZUS, GUS, US)
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez PLW

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu księgowości budżetowej
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz saqmorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
  • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych , podatków i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( MS Office ) i praktyczna znajomość obsługi praogramów Enbepe, TREZOR, Płatnik.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert