Diebold Nixdorf Sp. z o.o.

Maintenance & Support Engineer

  • Wrocław, dolnośląskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

We are looking for a Support Engineer (L2) to join our Maintenance & Support team of 30 specialists responsible for support of key international retailers worldwide. In this role you will troubleshoot and resolve software related issues within agreed timeframes. As this role is within a software organisation it is a great starting point for an IT focused career.

Maintenance & Support Engineer


Your responsibilities

  • Troubleshooting and resolving software and database related issues within agreed timeframes and in line with internal Maintenance & Support processes,
  • Resolving incidents through system, application logs and other available data analysis,
  • Ensuring proper performance of IT supported systems,
  • Standard and ad hoc reporting,
  • Cooperation with the technical field team.

Our requirements

  • Minimum 1-year experience in an IT support role,
  • Communicative English – at least B1/B2,
  • Willingness to work in a shift system – 24/7 on rotation,
  • Communicative Polish.,
  • Minimum knowledge of network concepts (TCP/IP),
  • Knowledge of MS SQL / Postgres databases and Linux and Windows 10/11 + Windows Server operating systems
  • Experience in Second Line IT support,
  • Working in ITIL framework experience,
  • Jira service desk knowledge,
  • Knowledge of Redis / UYUNI / Ansible / Salt Stack

What we offer

  • Great, supportive team
  • Mentoring and free access to e-learning platforms
  • Flexi-Time & hybrid working
  • As preferred either Employment Contract or B2B cooperation
  • Private medical care with family option
  • Life and accident insurance
  • IT Events & conferences (hackathons; .NET Developer Days, etc.)
  • Multicultural work environment
  • International assignments and projects
  • Casual dress code and plenty of free parking spaces (when working from the office)

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Diebold Nixdorf Sp. z o.o. 02-226 Warszawa ul. Popularna 82, NIP: 1132172170 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 19 dni temu)
Powrót do listy ofert