Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024

Referent w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Identyfikacji i Rejestracji Podat

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Wieruszów, łódzkie pow. wieruszowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze,
  • budynek wyposażony jest w urządzenie dźwigowe, dzięki któremu osoba o ograniczonej sprawności ruchowej może dostać się na parterową kondygnację budynku,
  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Planuje, organizuje i dokonuje czynności sprawdzających celem sprawdzenia terminowości składania deklaracji, wpłacania podatków, rozliczania ulg oraz stwierdza formalną poprawność dokumentów,
  • Weryfikuje zasadność zwrotu podatków w celu ustalenia stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami,
  • Pozyskuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, w tym o wydatkach i wartości mienia zgromadzonego przez podatnika celem zweryfikowania poprawności rozliczenia podatnika.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Cierpliwość, dokładność
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych. Obsługa MS Office: Word oraz Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej
  • Obsługa aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Powrót do listy ofert