Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024

Starszy inspektor ds. administracyjno - gospodarczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Augustów, podlaskie pow. augustowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych powyżej 4 godz.,

wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego i samochodów służbowych - prowadzenie samochodu służbowego (nieprzystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

wysiłek fizyczny (m. in. przemieszczanie się po administrowanych drogach, podnoszenie, dźwiganie, przenoszenie itp.).

praca w terenie,

praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, pod ruchem
(na administrowanych drogach), na wysokości, w hałasie.

praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,

bariery architektoniczne: praca w pomieszczeniach biurowych - brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,

praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

  • obsługuje sekretariat Rejonu, prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z Rejonu wraz z obsługą pocztową (nadawanie i odbiór korespondencji)
  • współpracuje z pracownikami Wydziału Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych w zakresie usprawniającym realizację procesów związanych z obsługą pracowników Rejonu, jak również wspiera kierownika komórki organizacyjnej w procesach związanych z realizowaniem spraw organizacyjno – administracyjnych w Rejonie
  • wprowadza i księguje faktury w systemie SAP oraz prowadzi rejestr faktur i innych dokumentów księgowych; prowadzi bieżącą kontrolę formalno – rachunkową dokumentów księgowych i kontrolę terminów płatności tych dokumentów
  • prowadzi ewidencję wydatków według rozdziałów i paragrafów, uzgadnia wydatki z Wydziałem Finansowo – Księgowym, przygotowuje dokumenty księgowe do ich dalszego przetwarzania w Oddziale; bierze udział w sporządzaniu rocznych planów finansowych wydatków administracyjnych według klasyfikacji budżetowej oraz sprawuje kontrolę nad realizacją planów
  • prowadzi ewidencję majątku rzeczowego Rejonu, przeprowadza inwentaryzację składników majątkowych oraz sporządza deklaracje podatkowe od nieruchomości
  • obsługuje archiwum zakładowe Rejonu w celu zapewnienia ciągłości pracy Rejonu

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy Kodeks pracy
  • znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office
  • kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii lub rachunkowości i finansów lub administracji
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów lub księgowości lub administracji
  • znajomość ustaw Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o Służbie Cywilnej
  • umiejętność obsługi systemu SAP

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

trzynaste wynagrodzenie,

skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,

dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Powrót do listy ofert