Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 10.05.2024

Archiwista ds. Właściwego funkcjonowania składnicy akt nas na szczeblu Komendy Powiatowej Policji w

Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie
  • Pszczyna, śląskie pow. pszczyński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym przy naturalnym i sztucznym świetle na partrze budynku, przenoszenie i ukladanie akt w Składnicy Akt

- niszczenie wybrakowanej dokumentacji w firmie zewnętrznej,

kurz, grzyb pleśń

  • Prowadzi składnicę akt, wypożyczenia i udostępnienia materiały ze składnicy akt oraz prowadzi ewidencję archiwalną w celu prawidłowego przyjmowania, przechowywania i obiegu dokumentacji niearchiwalnej.
  • Prowadzi ewidencję archiwalną oraz sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym materiały archiwalne oraz spisy akt przekazanych kat. A,B i BE, protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat BC w oparciu o przekazaną zarchiwizowaną dokumentację jawną i niejawną z komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie w celu prawidłowego przyjmowania dokumentacji.
  • Sporządza wykazy do brakowania oraz protokoły brakowania dla dokumentacji niearchiwalnej kategorii B, BE, której upłynął okres przechowywania w celu zwalniania przestrzeni w składnicy akt na dopływ nowych materiałów.
  • Wykonuje kwerendy oraz wypożycza i udostępnienia materiały ze składnicy akt na zapytania jednostek Policji, Sądów, Prokuratur, obywateli, a także prowadzi ewidencję w celu dostarczenia niezbędnych informacji i prawidłowej ewidencji dokumentacji archiwalnej.
  • Uczestniczy w wydzielaniu dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania w celu wyselekcjonowania i wybrakowania materiałów ze składnicy akt.
  • Potwierdza za zgodność z oryginałem kopie, odpisy, wypisy, wyciągi lub wydruki z dokumentów niejawnych oraz dokonuje skreśleń i adnotacji dot. znoszenia lub zmiany klauzuli tajności na dokumentach niejawnych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Udziela instruktaży pracownikom i funkcjonariuszom opracowującym materiały przed przekazaniem do składnicy akt w celu prawidłowej kwalifikacji i przechowywania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
  • Współpracuje z IPN w zakresie wydania opinii dot. przydatności dokumentacji do zadań ustawowych IPN w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania materiałów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno- biurowym
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne
  • kurs archiwisty

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Powrót do listy ofert