Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 09.05.2024

Starszy referent ds. identyfikacji i rejestracji podatkowej

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek 6 kondygnacyjny
  • Pomieszczenia biurowe w budynku wyposażonym w windę do III piętra
  • Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych
  • Podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku i pomieszczeń na parterze
  • Parking przy budynku urzędu
  • Wejście na teren urzędu od strony ul. Sztabowej
  • Prowadzi ewidencję podatników i płatników w celu odzwierciedlenia stanu faktycznego w systemach informatycznych
  • Prowadzi analizę ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu ograniczenia jego wystąpienia
  • Prowadzi postępowania w sprawach odmowy, uchylenia lub unieważnienia NIP w celu zapewnienia aktualnej bazy danych podatników i płatników
  • Obsługuje zgłoszenia identyfikacyjne VAT i VAT-UE celem zarejestrowania/wyrejestrowania podmiotu
  • Weryfikuje dane celem stworzenia rzetelnej i aktualnej bazy danych identyfikacyjnych

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenia zawodowego do 0,5 roku w administracji publicznej

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.014,10 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 2,288) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
Powrót do listy ofert