Inspektor wojewódzki ds. organizacyjno-budżetowych
-
Kraków, małopolskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), stres oraz praca pod presją czasu, praca poza Urzędem w godzinach nadliczbowych, w tym soboty i w niedziele związana z obsługą uroczystości organizowanych przez Biuro Wojewody.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
-
Wykonuje zadania z zakresu planowania, realizacji i okresowej oceny przebiegu wykonania dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zakresu działania Biura Wojewody, w tym prowadzi ewidencję faktur Biura Wojewody, koordynuje wykorzystanie limitów finansowych na materiały biurowe, delegacje służbowe i szkolenia specjalistyczne pracowników Biura
-
Odpowiada za prawidłową realizację wniosków przesyłanych przez podmioty zewnętrzne występujących o współorganizację i współfinansowanie imprez, i uroczystości przez nie organizowanych, w tym dokonywanie zakupu nagród, trofeów
-
Czuwa nad prawidłowym wykorzystaniem będących w dyspozycji Biura Wojewody materiałów promocyjnych
-
Pełni funkcję wydziałowego koordynatora ds. informacji publicznej, który koordynuje w biurze sprawy z zakresu udostępniania informacji publicznej, w tym w BIP, serwisach WWW Urzędu oraz na wniosek, czuwa nad aktualizacją danych dotyczących Wojewody, Wicewojewody oraz Biura Wojewody znajdujących się na stronie internetowej Urzędu
-
Przygotowuje analizy, zestawienia i sprawozdania finansowe z zakresu działania Biura, wykonuje zadania związane z opracowywaniem budżetu zadaniowego w części dotyczącej Biura Wojewody
-
Przygotowuje projekty umów, porozumień oraz zapytań ofertowych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi przez Dyrektora Biura Wojewody we współpracy z Wydziałem Prawnym i Nadzoru
-
Prowadzi z ramienia Biura we współdziałaniu z komórką kadrową sprawy pracowników Biura, a w szczególności związane z naborem pracowników do służby cywilnej, trwaniem oraz zwalnianiem pracowników, odbywaniem służby przygotowawczej do służby cywilnej, organizacją szkoleń pracowników, praktykami uczniowskimi, studenckimi i organizowaniem staży absolwenckich dla absolwentów, przygotowywaniem stanowiska pracy dla pracownika
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego (zostanie sprawdzona podczas egzaminu)
-
znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służby cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych i zagadnień związanych z budżetem zadaniowym, podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy, zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
-
znajomość zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym
-
umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe finansowe
-
doświadczenia zawodowego
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
umiejętność rozwiązywania problemów
-
umiejętność analizowania, argumentowania
-
zdolności interpersonalne, asertywność, odpowiedzialność i dyskrecja
-
umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole
-
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
Terminowo wypłacane wynagrodzenie
Indywidualny rozkład czasu pracy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)
Wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
Dobra lokalizacja
Dobra atmosfera pracy
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Kraków
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik działu archiwizacji
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Kraków
- umowa o pracę
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn