Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Starszy specjalista ds. mediów

Kuratorium Oświaty w Kielcach
  • Kielce, świętokrzyskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w siedzibie urzędu, jak i poza nią, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.

Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki, niszczarka dokumentów, skaner.

  • Współpracuje z mediami oraz przygotowuje komunikaty prasowe przedstawiające stanowisko Kuratora Oświaty w sprawach należących do zakresu działań Kuratorium.
  • Koordynuje przepływ informacji z komórek organizacyjnych do prasy w rozumieniu przepisów dotyczących prawa prasowego.
  • Przygotowuje materiały informacyjne we współpracy z komórkami organizacyjnymi oraz umieszcza je w mediach społecznościowych.
  • Udziela informacji i sprostowań mediom, prowadzi dokumentację prasową oraz zarządza informacją.
  • Organizuje i prowadzi konferencje prasowe.
  • Organizuje wystąpienia medialne pracowników.
  • Monitoruje media w zakresie obecności instytucji w środkach masowego przekazu.
  • Aktywnie uczestniczy w wydarzeniach organizowanych przez Kuratorium.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość ustawy Prawo prasowe
  • znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych
  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • otwartość, obowiązkowość, rzetelność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • doskonała organizacja pracy
  • umiejętność negocjacji i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy rzecznika, asystenta prasowego lub w dziale odpowiadającym za komunikację, doświadczenie we współpracy z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi

Oferujemy

  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka")
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Powrót do listy ofert