Specjalista ds. gospodarki mieszkaniowej

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca jednozmianowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na III piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

  • prowadzenie spraw związanych z przydziałem służbowych lokali mieszkalnych oraz postępowania administracyjne o opróżnienie lokali mieszkalnych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o zrzeczenie się dyspozycji do lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji Komendanta Miejskiego Policji w Poznaniu,
  • przygotowanie decyzji w sprawach przyznania, odmowy przyznania, cofania i zwracania równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe dla jednostek i komórek podległych KMP w Poznaniu,
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP,
  • prowadzenie kart i teczek mieszkaniowych,
  • przyjmowanie interesantów,
  • współpraca z jednostką nadrzędną w zakresie spraw mieszkaniowych,
  • pozyskiwanie zdanych służbowych lokali mieszkalnych na potrzeby funkcjonariuszy KMP w Poznaniu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli poufne lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • znajomość KPA i umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych zgodnie z KPA.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert