Referent prawno-administracyjny Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oleśnicy
  • Oleśnica, dolnośląskie pow. oleśnicki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca biurowa z użyciem sprzetu komputerowego powyżej 4 godz. na dobę

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy

- kontakt z klientami

- miejsce pracy budynek Starostwa powiatowegow Oleśnicy, II piętro, budynek wyposażony w windę

  • prowadzi postępowania administracyjne z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest Powiatowy Inspektor
  • prowadzi postępowania egzekucyjne w administracji w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora
  • prowadzi sprawy z zakresu dostępu do informacji publicznej
  • przyjmuje dokumentację zakończonych budów i wnioski o pozwolenie na użytkowanie
  • Prowadzi ewidencje, rejestry, statystykę, wymagane przepisami prawa oraz wynikających z realizacji zadań Inspektoratu
  • opracowuje projekty pism, decyzji, postanowień, zaświadczeń z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora, korespondencji związanej ze składanymi odwołaniami, zażaleniami, skargami i innymi wystąpieniami
  • sporządza sprawozdania informacje i analizy związane z działalnością Inspektoratu
  • współdziała z organami administracji architektoniczno-budowlanej oraz innymi organami, instytucjami w zakresie działalności Inspektoratu
  • przygotowuje dokumentację prowadzonych postępowań w celu wysłania do stron postępowania i organów nadrzędnych
  • przyjmuje i rozpatruje skargi obywateli
  • wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych do ustawy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
  • znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracja publiczna
  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • uprzejmość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, nastawienie na realizację celów

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert