Stanowisko ds. planowania przestrzennego w wydziale architektury i budownictwa w departamencie archi

  • Chełm, lubelskie pow. Chełm

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: architektura/planowanie przestrzenne/gospodarka przestrz./urbanistyka
  • Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
  • Inne wymagania: Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

    PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: .

    Symbol oferty: DOR.2110.8.2024.
    Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
    Data ogłoszenia: 2024-04-24.
    Termin składania dokumentów: 2024-05-06.
    Wymagane wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka.

    związane ze stanowiskiem.
    niezbędne:
    - obywatelstwo polskie,
    - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    - nieposzlakowana opinia,
    - wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka.

    dodatkowe:
    - mile widziane doświadczenie w opracowywaniu planów miejscowych na podstawie art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
    - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
    - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
    - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    - znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego,
    - znajomość oraz umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem:
    1. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    2. planu ogólnego,
    - umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu
    informacji o terenie GEO-Map,
    - umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.

    .
    - Określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta.
    - Dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych.
    - Opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu.
    - Dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów
    w opracowywaniu planów.
    - Wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium/planu ogólnego.
    - Sporządzanie projektu planu ogólnego oraz projektu zmiany planu ogólnego.
    - Prowadzenie spraw związanych z uchwaleniem zmian planu ogólnego.
    - Analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów
    zagospodarowania przestrzennego Miasta, występowanie ze stosownymi wnioskami do
    Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady.
    - Sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian oraz sporządzanie lub przeprowadzanie zamówień publicznych dot. specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:
    1. opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,
    2. prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.
    - Prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami.
    - Prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących.
    - Prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu.
    - Udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium/ planu ogólnego.
    - Przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy.
    - Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
    - Współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:
    1. opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,
    2. uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu.
    - Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
    - Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
    - Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych związanych ze sprawami realizowanymi przez Wydział.
    - Prowadzenie teczek wg jednolitego rzeczowego wykazu akt w sprawach załatwianych przez Wydział.
    - Publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm w zakresie zadań realizowanych przez wydział.

    Wymagane dokumenty:
    - życiorys (CV),
    - list motywacyjny,
    - kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
    - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
    - kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
    - referencje (kserokopia),
    - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
    - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
    - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

    Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

    Warunki pracy:
    - praca w systemie jednozmianowym,
    - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
    - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
    - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,77 %.
    Miejsce składania dokumentów.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektur i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 6 maja 2024 r.
    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
    Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
    Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

    Uwagi.
    KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
    2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl
    3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
    4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
    - 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
    1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
    2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
    - 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
    7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
    - w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
    - przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    - dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    - przenoszenia danych,
    - wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
    - pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
    - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza
    - je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
    9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
    - obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
    - dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
    11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
  • Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert