Inspektor nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Starogardzie Gdańskim

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Starogardzie Gdańskim
  • Starogard Gdański, pomorskie pow. starogardzki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w siedzibie Inspektoratu oraz praca w terenie. Praca z wykorzystaniem komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, aparatu fotograficznego, przyrządów pomiarowych oraz samochodu służbowego w terenie. Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku. Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osoby niepełnosprawnej. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Oświetlenie naturalne i sztuczne.

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w PINB z wykonywaniem zadań tożsamych pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik będzie wykonywać w ramach obowiązków służbowych.

  • Prowadzenie kontroli i oględzin budów, robót budowlanych i obiektów budowlanych.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma wpływające do urzędu.
  • Przygotowywanie sprawozdań.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ogólnobudowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Komunikatywność.
  • Samodzielność.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność samodzielnej obsługi komputera (pakiet Office), urządzeń biurowych i pomiarowych.
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność poprawnego komunikowania się w mowie i piśmie z interesantami, formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 20 dni temu)
Powrót do listy ofert