Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.04.2024

Inspektor ochrony zabytków ds. inspekcji zabytków nieruchomych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

1. praca administracyjno-biurowa, 2. praca w terenie - praca na wysokości powyżej 3 m, 3. stres związany z obsługą petentów. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 1. narzędzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax oraz inne urządzenia i materiały biurowe, 2. budynek nie jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo z powodu barier architektonicznych.

  • Prowadzenie postępowań administarcyjnych, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień
  • Kontrola stanu zachowania i sposobu użytkowania zabytków oraz pozostałe kontrole konserwatorskie dotyczące zabytków nieruchomych
  • Opracowywanie zaleceń konserwatorskich oraz wydawanie zaświadczeń
  • Opracowywanie wniosków i wytycznych do studiów uwarunkowań i kierunków rozwoju przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opiniowanie studiów uwarunkowań, uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, o ustaleniu inwestycji celu publicznego i pokrewnych, pod kątem ochrony zabytków nieruchomych, krajobrazu kulturowego

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe architektura, urbanistyka, budownictwo, planowanie przestrzenne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu: ochrony zabytków nieruchomych, architektury i urbanistyki.
  • Znajomość przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Znajomość przepisów ustawy o prawie ochrony środowiska
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne "trzynastka"
  • Szkolenia wewnętrzne z zakresu ochrony zabytków
  • Dodatki świąteczne z ZFŚS
  • Stabilne zatrudnienie
  • Lokalizacja w centrum miasta
Powrót do listy ofert