Visa
Starszy inspektor ds. udostępniania informacji o środowisku
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
- Naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy,
- Opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne,
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów i obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli organów samorządowych. Praca pod presją czasu.
- Obiekt przy ul. T.Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany jest częściowo dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jest winda),
- W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym ).
- Pomieszczenia biurowe dla pracowników oraz ich stanowiska pracy znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec),
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu firmy.
-
Prowadzi sprawy związane z udostępnianiem społeczeństwu informacji o środowisku i jego ochronie w celu realizacji ustawowych praw społeczeństwa. Udostępniane informacje mogą być wykorzystywane do realizacji przedsięwzięć finansowanych ze środków unijnych.
-
Pozyskuje niezbędne materiały z innych komórek urzędu w celu udostępniania informacji o środowisku.
-
Egzekwuje od podmiotów żądających informacji o środowisku, uiszczanie opłat w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów.
-
Uzgadnia projekty aglomeracji wyznaczanych uchwałą rady gminy będącej aktem prawa miejscowego. Projekty te mogą być finansowane ze środków unijnych.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze środowiska lub ochrony przyrody
-
- dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi komputerów i urządzeń biurowych ,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i dostępu do informacji publicznej.
-
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która: w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe profilowane z zakresu ochrony środowiska, przyrody, informatyczne lub geodezyjne
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie znajomości obsługi systemów informatycznych
-
przeszkolenie z ogólnych zasad udostepniania informacji o środowisku.
-
obsługa programów związanych z zarządzaniem danymi geograficznymi, tworzeniem własnych danych, wykonywanie analiz przestrzennych oraz tworzenie map.
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dodatek stażowy od 5% do 20%
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- Nagroda jubileuszowa
- Praca w niezwykle zgranym zespole
- Zapoznanie się z procedurą przeprowadzania ocen oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i na obszar Natura 2000
- Zapoznanie się z podstawami systemów geoinformacjnych (QGIS),
- Zapoznanie się z systemem teleinformatycznym – EZD PUW, umożliwiającym elektroniczne zarządzanie dokumentacją w urzędzie,
-Zapoznanie się z systemem kancelaryjnym, w tym jednolitym rzeczowym wykazie akt w RDOSzczecin,
-Zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie,(wewnetrzna platforma informacyjna obowiązujaca w RDOŚ Szczecin
- Przeszkolenie i zapoznanie się z administracyjną obsługą aktów prawnych,( w razie potrzeb)
- Szkolenie z zakresu podstaw prawnych z kpa i ustawy OOŚ,(w razie potrzeb)
- Szkolenie i zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie,
- Opieka specjalisty w celu zaznajomienia ze sposobem pracy i zrozumienia zakresu obowiązków.
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Szczecin