Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Specjalista w Wydziale Kadr

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca wykonywana jest przez 8 godzin dziennie w systemie jednozmianowym. praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • praca na drugim piętrze, winda
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy usytuowane drugim piętrze budynku
  • Prowadzenie spraw związanych z naborami do służby w KW PSP w Krakowie oraz nadzór nad prawidłowym tokiem naborów w Komendach Powiatowych/ Miejskich PSP województwa małopolskiego.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy KW PSP.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach przeniesienia między komendami powiatowymi (miejskimi) funkcjonariuszy KW PSP.
  • Przygotowanie wniosków do Komendanta Głównego wynikających w pragmatyki służbowej.
  • Prowadzenie spraw archiwalnych.
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o OSP realizowane przez Wydział Kadr.
  • Współudział w opracowaniu wniosków w zakresie odznaczeń państwowych, odznak resortowych, korporacyjnych i innych wyróżnień strażaków PSP , funkcjonariuszy KW PSP oraz strażaków jednostek organizacyjnych PSP województwa małopolskiego.
  • Obsługa kancelaryjna pracy Komisji Dyscyplinarnej, w tym udział w pracach sekretariatu Komisji Dyscyplinarnej.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • skrupulatność, rzetelność, sumienność, uczciwość, komunikatywność, samodzielność, obsługa urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie w pracy w komórce kadrowej, w administracji publicznej

Oferujemy

  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej
Powrót do listy ofert