Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Inspektor wojewódzki ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
  • Kielce, świętokrzyskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca w siedzibie urzędu, budynek „A” ŚUW, V piętro, praca w terenie (wyjazdy na kontrole), praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z pracownikami gminnych jednostek samorządu terytorialnego, z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.

  • prowadzi postępowania administracyjne w celu przygotowania rozstrzygnięć załatwianych spraw
  • przygotowuje sprawozdania w celu monitorowania realizowanych zadań
  • współpracuje z podmiotami z innych państw w celu realizacji zadań określonych w przepisach prawa polskiego i międzynarodowego
  • wprowadza wnioski do systemu dziedzinowego Sygnity

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pomocy społecznej
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu zabezpieczenia społecznego, prawa administracyjnego i egzekucyjnego, jak również przepisów unijnych z zakresu koordynacji systemów zabezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość jednego z języków obcych obowiązujących w Unii Europejskiej na poziomie B2

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert