Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.04.2024

Starszy inspektor ds. rozliczeń

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach
7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej; praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym cztero- lub trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi: 4 868,58 zł brutto + dodatek za wysługę lat

  • Sprawdzanie rachunków, faktur, not
  • Rozliczanie kosztów krajowych i zagranicznych podróży służbowych, zwrotu kosztów dojazdu do służby oraz naliczanie dopłaty do wypoczynku dla funkcjonariuszy
  • Rozliczanie rachunków biegłych, świadków
  • Obsługiwanie interesantów
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • Utrzymywanie ścisłej współpracy z jednostkami Policji oraz podmiotami poza policyjnymi
  • Sporządzanie pism zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymogami

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
  • Znajomość ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Rzetelność i komunikatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność obsługi programów biurowych: Word i Excel
Powrót do listy ofert