Specjalista w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca z użyciem komputera powyżej czterech godzin dziennie.

Praca z użyciem radiotelefonów

  • udostępnianie użytkownikom RIS informacji: 1) o warunkach żeglugowych, w tym informacji hydrologicznych, meteorologicznych, geograficznych oraz hydrogeologicznych, 2) administracyjnych (informacje o drogach wodnych), 3) o podejmowaniu działań dotyczących aktualnej sytuacji żeglugowej w ruchu lokalnym (taktyczne informacje o ruchu), 4) o podejmowaniu działań średnio- i długoterminowych przez użytkowników RIS (strategiczne informacje o ruchu);
  • gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o warunkach żeglugowych, w tym informacji hydrologicznych, meteorologicznych, geograficznych oraz hydrogeologicznych i administracyjnych;
  • publikowanie komunikatów dla kapitanów NtS;
  • monitorowanie ruchu jednostek śródlądowych na obszarze działania systemu RIS;
  • prowadzenie stałego nasłuchu radiowego i korespondencji radiowej;
  • sporządzanie raportów dobowych z obserwacji ruchu statków;
  • wspomaganie akcji poszukiwawczych i ratowniczych oraz zwalczania rozlewów na obszarach objętych działaniami Centrum RIS.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe na kierunkach: nawigacja, żegluga śródlądowa, transport, rewitalizacja dróg wodnych, geodezja i kartografia, geoinformatyka.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Znajomość Dyrektywy 2005/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie zharmonizowania usług informacji rzecznej (RIS) na śródlądowych drogach wodnych we Wspólnocie z późniejszymi zmianami,
  • Znajomość Ustawy z dn. 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej z późniejszymi zmianami
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Świadectwo operatora urządzeń radiowych w służbie radiokomunikacyjnej morskiej lub żegludze śródlądowej,
  • Znajomość urządzeń nawigacyjnych
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia iwynagrodzenia),
  • Doskonałą lokalizację urzędu w centrum Szczecina.
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert