Starszy inspektor w Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
  • Kętrzyn, warmińsko-mazurskie pow. kętrzyński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją ruchową (schody, brak wind), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Praca na stanowisku administracyjno-biurowym, wykonywana wewnątrz budynku. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku oraz po terenie zewnętrznym kompleksu budynków W-MOSG. Pomieszczenie pracy spełnia wymagania stanowisk pracy stałej. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne telefoniczne z kontrahentami kilka razy w miesiącu.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: stres, presja czasu.

  • sprawdza poprawność otrzymanych dokumentów finansowych, kompletuje, dekretuje i opisuje dowody księgowe zgodnie z klasyfikacją budżetową i zadaniową w celu prawidłowego ujęcia w księgach rachunkowych,
  • prowadzi ewidencję finansową w układzie klasyfikacji budżetowej oraz klasyfikacji zadaniowej przyznanych środków pieniężnych, wydatków, zobowiązań, wpływów pieniężnych i zaangażowania w celu uzyskania bieżącej informacji o strukturze wydatków,
  • opracowuje dokumenty analityczno-sprawozdawcze oraz planistyczne z zakresu gospodarki finansowej Sekcji Gospodarki Transportowej w celu uzyskania bieżącej informacji oraz realizowanych wydatkach i działaniach Sekcji Gospodarki Transportowej oraz określenia niezbędnych potrzeb, w tym wykonuje sprawozdania miesięczne, kwartalne i roczne na potrzeby Sekcji Gospodarki Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz Komendy Głównej Straży Granicznej,
  • wystawia dokumenty księgowe w celu potwierdzenia dokonania operacji gospodarczych dotyczących działalności Sekcji Gospodarki Transportowej, ewidencjonuje je w urządzeniach ewidencyjnych Sekcji Gospodarki Transportowej, opisuje i dekretuje w celu ujęcia w księgach rachunkowych,
  • prowadzi stałą analizę, kontrolę i nadzór nad zgodnością wydatków budżetowych z planem finansowym i potrzebami Sekcji Gospodarki Transportowej w celu odpowiednio wczesnego zgłaszania informacji o zagrożeniach, zakłóceniach i przywrócenia równowagi w planie wydatków budżetowych, zgłaszania potrzeb pozyskania dodatkowych środków finansowych lub sporządzania wniosków o korekty planu wydatków dla zapewnienia ciągłości zaopatrzenia w paliwa, części zamienne i niezbędne usługi,
  • prowadzi bieżącą kontrolę zapisów, porównuje i sprawdza wpisy w ewidencji pomocniczej Sekcji Gospodarki Transportowej z ewidencją główną w pionie finansowym w celu potwierdzenia poprawności księgowań i prawidłowego ujęcia operacji gospodarczych oraz w celu niedopuszczenia do przeterminowania zobowiązań i naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
  • kompletuje, segreguje i przechowuje dokumentację służbową w celu archiwizacji tych dokumentów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 12 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w księgowości lub w wystawianiu faktur lub w realizacji zamówień,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • wykształcenie: preferowane o kierunku ekonomia, finanse lub rachunkowość.

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • nagrody jubileuszowe
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze.
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert