WASKO Spółka Akcyjna

Technik IT - Serwisant sprzętu komputerowego, HelpDesk

  • Kraków, małopolskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Jesteśmy jedną z największych polskich firm wdrażających nowoczesne technologie. Nasza siedziba główna znajduje się w Gliwicach, a oddziały firmy są rozmieszczone w kilkunastu miastach na terenie kraju. Zajmujemy się projektowaniem i integracją rozwiązań informatycznych, automatyki przemysłowej, telekomunikacji i elektroniki.

Technik IT - Serwisant sprzętu komputerowego, HelpDesk


Twój zakres obowiązków

  • naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego (PC, Laptopy, Drukarki)
  • konfiguracja i instalacje Systemów Operacyjnych oraz oprogramowania biurowego u klientów korporacyjnych
  • wsparcie klientów korporacyjnych w bieżących problemach IT

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie w kierunku informatyki, elektroniki, telekomunikacji,
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego umożliwiająca prawidłową diagnostykę i naprawę
  • podstawowa znajomość sieci LAN, konfiguracja urządzeń sieciowych (LAN, WAN, Wi-Fi)
  • znajomość systemów Windows na poziomie średniozaawansowanym
  • obsługa pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
  • umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
  • podstawa wiedza z zakresu budowy i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/instrukcji
  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • praktyczna umiejętność czytania i analizowania dokumentacji serwisowej, schematów elektrycznych i ideowych,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz realizacja działań w określonym czasie
  • kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • prawo jazdy kat. B (warunek obowiązkowy)
  • zaangażowanie, odporność na stres i działania pod presją czasu
  • orientacja na wyniki, zdolności interpersonalne, dokładność
  • chęć pogłębiania swojej wiedzy
  • doświadczenie i znajomość procesów w naprawach gwarancyjnych HP INC
  • doświadczenie i znajomość procesów w naprawach gwarancyjnych LEXMARK
  • uprawnienia SEP do 1 kV

To oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie
  • przyjazną atmosferę pracy
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • realny wpływ na realizowane projekty
  • atrakcyjne narzędzia pracy
  • możliwość udziału w wycieczkach zakładowych - zwiedzanie kraju i zagranicy

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez WASKO Spółka Akcyjna 44-100 Gliwice ul. Berbeckiego 6, NIP: 9542311706 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 12 dni temu)
Powrót do listy ofert