Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Specjalista ds. planowania i kontroli finansowej

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca biurowa w siedzibie Izby;
  • Kontakt z klientem zewnetrznym;
  • Zagrożenie korupcją;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe;
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • 8-godzinny czas pracy przez 5 dni w tygodniu;
  • Praca siedząca;
  • Budynek przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Monitoruje i analizuje wnioski o zabezpieczenie środków w planie finansowym, kontroluje wydatki oraz zaangażowanie pod kątem realizacji planu finansowego Izby w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym, przygotowuje dokumenty księgowe do realizacji, sprawdza dowody pod względem formalno-rachunkowym w celu realizacji zadań komórki.
  • Analizuje operacje gospodarcze w zakresie rozliczeń pieniężnych, kosztów, dochodów, pozostałych kosztów oraz kont pozabilansowych a także sporządza sprawozdania w celu uzyskania i dostarczenia faktycznej i pełnej informacji finansowej.
  • Wykonuje zadania wierzyciela w zakresie należności Izby oraz monitoruje proces odzyskiwania należności Skarbu Państwa, a także wykonuje wyroki w zakresie kosztów postępowania sądowego w celu bieżącego monitorowania stanu należności i zobowiązań.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansach publicznych;
  • Komunikatywność
  • W jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy;
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;
  • Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.

Powrót do listy ofert