Starszy inspektor w Zespole Nadzoru nad Inwestycjami Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydz

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
  • Kętrzyn, warmińsko-mazurskie pow. kętrzyński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind), dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową), jedno z dwóch wejść do budynku; pomieszczenia higieniczno-sanitarne znajdujące się na parterze budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Praca umysłowa, stanowisko pracy administracyjno-biurowe, możliwe wyjazdy nadzorcze w terenie, możliwa praca na wysokości. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Na stanowisku występują częste kontakty zewnętrzne: osobiste z wykonawcami robót budowlanych podczas kontrolowania jakości wykonywanych prac; telefoniczne – związane z procedurą rozpoznania rynku, wykonawców.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, presja czasu, wysoka odpowiedzialność, stres.

  • pełni funkcję koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, nadzorując prawidłowość wykonywania robót budowlanych, realizowanych przez podmioty zewnętrzne na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej w celu prawidłowej realizacji kontraktu,
  • dokonuje przeglądu i oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektuje i proponuje rozwiązania techniczne mające na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego,
  • sporządza wyceny robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonuje wizji obiektu lub robót, przygotowuje obmiary, analizuje i dokonuje obliczeń,
  • sporządza dokumenty będące podstawą do wszczęcia procedur zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych,
  • bierze udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedury zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzi korespondencję z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,
  • uczestniczy w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,
  • uczestniczy w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie o profilu budowlanym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej – 36 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,
  • biegła znajomość ustawy Prawo budowlane,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych do kosztorysowania,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność negocjacji,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze.
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert