• Sochaczew, mazowieckie pow. sochaczewski

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.

Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji


Obowiązki

  • Planowanie, koordynacja i realizacja innowacyjnych działań marketingowych zgodnie z przydzielonym budżetem,
  • Współpraca z działem handlowym w tworzeniu strategii marketingowej, ze szczególnym naciskiem na dotarcie do klienta B2B,
  • Wprowadzanie na rynek Europy nowej gamy produktów IPT, dbałość o spójność komunikacji zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym,
  • Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej i komunikacyjnej,
  • Budowanie efektywnych lejków marketingowych,
  • Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych z analizą i raportowaniem wyników,
  • Tworzenie angażujących treści na platformach społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
  • Aktywne uczestnictwo w tworzeniu wartościowych treści na firmowego bloga,
  • Zastosowanie narzędzi marketing automation,
  • Współpraca z renomowanymi agencjami marketingowymi i efektywne zarządzanie ich pracą,
  • Analiza rynku oraz śledzenie aktualnych trendów w branży samoprzylepnych taśm montażowych,
  • Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze marketingu, zarządzania lub pokrewnych),
  • Udokumentowane doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej,
  • Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym oraz prowadzenia negocjacji z dostawcami usług marketingowych,
  • Zdolność do przygotowywania i prezentowania szczegółowych raportów z działań marketingowych,
  • Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
  • Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2B,
  • Umiejętności analityczne,
  • Podstawowa znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Photoshop),
  • Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
  • Znajomość narzędzi SEO, Google Ads, GA4, Google Tag Manager,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Przystępny styl pisania / umiejętność swobodnego formułowania treści
  • Bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Samodzielne, rozwijające się stanowisko dla kreatywnej osoby, chcącej aktywnie wpływać na kształtowanie przyszłości firmy,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub UoP,
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnej siedzibie firmy, z możliwością pracy hybrydowej,
  • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Perspektywy rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 05-080 Izabelin Siemiradzkiego 46, NIP: 5213470732 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 11 dni temu)
Powrót do listy ofert